چای سبز و کاهش وزن چای سبز ، به این دلیل که it's کم‌تر فرآوری شده، غلظت بالاتری از پلی فنول ها دارد که catechins نامیده می‌شود و سپس انواع دیگر چای ، از جمله black سیاه و oolong . چای سبز در چای سبز یکی از عناصر فعال مرتبط با کاهش وزن هستند . آن‌ها ممکن است از تجمع چربی بدن و همچنین افزایش دمای بدن جلوگیری کنند تا کالری بیشتری مصرف کنید .

علاوه بر catechins ، چای سبز منبع کافئین نیز هست . با توجه به اداره مواد غذایی، کافئین به بدن شما کمک می‌کند که هم کالری و هم چربی را بسوزاند ، ۹ کالری اضافی برای هر ۱۰۰ میلی‌گرم کافئین که می‌نوشید burning .

با این حال ، در حالی که به نظر می‌رسد که مطالعات آزمایشگاهی و حیوانات نشان می‌دهند که اجزا در چای سبز تولید چربی را کاهش می‌دهند و کالری و کالری را افزایش می‌دهند، مزایای کاهش وزن آن برای انسان‌ها کم‌تر مطمئن هستند .

بنا به اعلام مرکز پزشکی مریلند , چقدر چای سبز برای دریافت مقدار کافیین و کافئین به دست آمده‌است که به شما کمک می‌کند وزن خود را از دست بدهید . بسته به تکنیک دم کردن , فنجان چای سبز چای سبز حدود 10 / 0 تا 89 / 0 میلی‌گرم بر کیلو گرم کافئین است.

مطالعات متعددی برای آزمون این نظریه صورت‌گرفته که چای سبز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند . شایان‌ذکر است که بیشتر این مطالعات از عصاره چای سبز استفاده کردند , نه چای واقعی . طبق یک مطالعه بالینی که در زمینه چاقی منتشر شده‌است , نوشیدن چای سبز منظم ممکن است به شما کمک نکند که وزن خود را از دست بدهید . در حالی که گروه چای غنی از کاتچین یک نیم پوند را در طول دوره مورد مطالعه از دست داد , گروه یک چای سبز با کاتچین کم‌تر و نیم پوند را نوشید .

از مطالعاتی که نشان می‌دهد چای سبز ممکن است مزایای کاهش وزن داشته باشد , مقدار وزن از دست رفته مهم نیست .

کلینیک تغذیه دکتر کابلی