سیزده روش برای مبارزه با قند خون

نحوه توقف مصرف قند : ۵ نکته برای مدت طولانی یکی از بهترین روش‌ها برای مدیریت نیاز به مصرف قند ، این است که قبل از شروع کار آن‌ها را متوقف کنید . برای کمک به شما این کار را انجام دهید :
sweeteners های مصنوعی را پرش کنید . sweeteners مصنوعی ممکن است ایده خوبی به نظر برسد ، اما " آن‌ها نیاز به شکر را کم نمی‌کنند و تاثیر مثبتی بر اپیدمی چاقی ما نشان نداده اند " .
برای مدیریت موفق نیاز به مدیریت موفق قند به خود پاداش دهید . پاداش شما می‌تواند بزرگ یا کوچک باشد . به یاد داشته باشید که چرا روی آن کار می‌کنید و سپس برای هر مرحله موفق به خودتان پاداش می‌دهید .
اروم بگیر . برای یک هفته ، روی هوس sugar خود تمرکز کنید و در مورد چیزی که می‌خورید فکر کنید ، به اتاق پیشنهاد دهید . ضرب و شتم در مجلس اغلب منجر به عدم برنامه‌ریزی می‌شود . اتاق می‌گوید : " بسیار آهسته ، برنامه ، و آنچه را که می‌خواهید بخورید ، به جای غذا خوردن، به جای غذا خوردن در زمانی که ناامید شده‌اید ، بخورید . "
از او حمایت کنید . بسیاری از مردم وقتی استرس زده، افسرده و عصبانی هستند به غذاهای شیرین تبدیل می‌شوند . اما خوردن غذا مشکلات عاطفی را حل می‌کند . این مساله را در نظر بگیرید که آیا احساسات در مورد نیاز شما به قند خون وجود دارند و اینکه آیا شما به کمک به یافتن راه‌حل‌های دیگر برای این مشکلات احساسی نیاز دارید .
ترکیب کنید . ممکن است به بیش از یک استراتژی برای خنثی کردن تمایل قند نیاز داشته باشید . یک هفته ممکن است با یک تاکتیک موفق شوید ، و یک هفته دیگر یک رویکرد جایگزین را فراخوانی کنید . Gerbstadt به WebMD می‌گوید : "آنچه مهم است " داشتن یک " کیف حقه " برای امتحان کردن است . نویل می‌گوید : " برای اهلی کردن cravings ، واقعا ً باید بفهمید چه کارهایی برای شما کارساز است. "
در نهایت ، راحت باشید . این ممکن است زمان می‌برد تا یک دسته از نیازهای قند شما را به دست آورد ." به هر حال تغییر سیستم می‌تواند مشکل باشد - - چه اقتصاد جهانی باشد و چه غذای شما . "

کلینیک تغذیه دکتر کابلی