ارائه مطالبی در خصوص روش صحیح ژریم لاغری و تغذیه

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چای سبز و کاهش وزن

چای سبز و کاهش وزن چای سبز ، به این دلیل که it's کم‌تر فرآوری شده، غلظت بالاتری از پلی فنول ها دارد که catechins نامیده می‌شود و سپس انواع دیگر چای ، از جمله black سیاه و oolong . چای سبز در چای سبز یکی از عناصر فعال مرتبط با کاهش وزن هستند . آن‌ها ممکن است از تجمع چربی بدن و همچنین افزایش دمای بدن جلوگیری کنند تا کالری بیشتری مصرف کنید .

علاوه بر catechins ، چای سبز منبع کافئین نیز هست . با توجه به اداره مواد غذایی، کافئین به بدن شما کمک می‌کند که هم کالری و هم چربی را بسوزاند ، ۹ کالری اضافی برای هر ۱۰۰ میلی‌گرم کافئین که می‌نوشید burning .

با این حال ، در حالی که به نظر می‌رسد که مطالعات آزمایشگاهی و حیوانات نشان می‌دهند که اجزا در چای سبز تولید چربی را کاهش می‌دهند و کالری و کالری را افزایش می‌دهند، مزایای کاهش وزن آن برای انسان‌ها کم‌تر مطمئن هستند .

بنا به اعلام مرکز پزشکی مریلند , چقدر چای سبز برای دریافت مقدار کافیین و کافئین به دست آمده‌است که به شما کمک می‌کند وزن خود را از دست بدهید . بسته به تکنیک دم کردن , فنجان چای سبز چای سبز حدود 10 / 0 تا 89 / 0 میلی‌گرم بر کیلو گرم کافئین است.

مطالعات متعددی برای آزمون این نظریه صورت‌گرفته که چای سبز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند . شایان‌ذکر است که بیشتر این مطالعات از عصاره چای سبز استفاده کردند , نه چای واقعی . طبق یک مطالعه بالینی که در زمینه چاقی منتشر شده‌است , نوشیدن چای سبز منظم ممکن است به شما کمک نکند که وزن خود را از دست بدهید . در حالی که گروه چای غنی از کاتچین یک نیم پوند را در طول دوره مورد مطالعه از دست داد , گروه یک چای سبز با کاتچین کم‌تر و نیم پوند را نوشید .

از مطالعاتی که نشان می‌دهد چای سبز ممکن است مزایای کاهش وزن داشته باشد , مقدار وزن از دست رفته مهم نیست .

کلینیک تغذیه دکتر کابلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر تغذیه

چند توصیه برای کاهش وزن

در زیر به چند توصیه مفید برای کاهش وزن اشاره می کنیم:

رژیم های غذایی سخت نگیرید چون موجب تحلیل عضلات و بافتهای حیاتی بدن شده و خیلی زود وزن از دست رفته دوباره برمی گردد.
رژیمهای نامناسب طولانی و مداوم باعث کاهش سوخت و ساز بدن و مقاوم شدن آن در برابر کاهش وزن میشود.
سعی کنید روند کاهش وزن خود را تدریجی کنید. نباید چیزی بیشتر از نیم کیلو در هفته یا ۱۰ کیلو در چهار ماه وزن کم کنید.
هدفتان این باشد که در طول شش ماه ۱۰ سانتی متر از دور کمرتان کم کنید. این مسئله خیلی بیشتر از مقدار وزنی که کم می کنید برای سلامتیتان مفید است.

از خوردن چربی های غذایی به ویژه چربی های اشباع تا حد ممکن خودداری کنید.
اطلاعات بیشتر در وبسایت دکتر نیره کابلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر تغذیه