پیاده روی و کاهش وزن

آن به این کمک می‌کند که ماهیچه ناب را حفظ کنید وقتی که افراد کالری را کاهش می‌دهند و وزن کم می‌کنند ، به علاوه چربی بدن برخی ماهیچه را از دست می‌دهند .

این می‌تواند سازنده باشد چون ماهیچه بیش از چربی فعال است . این به آن معنی است که هر روز کالری بیشتری به شما کمک می‌کند .

ورزش کردن، از جمله راه رفتن می‌تواند به مقابله با این افکت با حفظ ماهیچه ضعیف در هنگام از دست دادن وزن کمک کند .

این می‌تواند به کاهش افت نرخ متابولیک کمک کند که اغلب با کاهش وزن رخ می‌دهد و باعث می‌شود نتایج شما حفظ شود ( ۱۲ منبع مورد اعتماد ، ۱۳ منبع مورد اعتماد ، ۱۴ منبع مورد اعتماد ، ۱۵ منبع مورد اعتماد ) .

علاوه بر این ، این می‌تواند کاهش ماهیچه مربوط به سن را کاهش دهد و به شما کمک می‌کند قدرت و عملکرد ماهیچه خود را حفظ کنید .راه رفتن برنز شکم با شکم بسیار چربی در اطراف بخش میانی شما مربوط به افزایش خطر ابتلا به بیماری‌هایی مثل دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی ( ۱۷ مورد اعتماد ) بوده‌است .

در واقع ، مردان با محیط کمر بزرگ‌تر از ۴۰ اینچ ( ۱۰۲ سانتی متر ) و زنان با محیط کمر بزرگ‌تر از ۳۵ اینچ ( ۸۸ سانتیمتر ) چاقی شکمی دارند که به عنوان یک خطر سلامتی در نظر گرفته می‌شود .

یکی از موثرترین راه‌ها برای کاهش چربی شکم این است که به طور منظم در ورزش هوازی نظیر پیاده‌روی ( ۱۸ منبع مورد اعتماد ، ۱۹ مورد اعتماد ) شرکت کنید .

در یک مطالعه کوچک ، زنان چاق که به مدت ۵۰ تا ۷۰ دقیقه در هفته به مدت ۱۲ هفته قدم می‌زدند به طور متوسط محیط کمر خود را با ۱ / ۱ اینچ ( ۸ / ۸ سانتیمتر ) کاهش دادند و ۱.۵ % چربی بدن خود را از دست دادند ( ۲۰ مورد اعتماد ) .

مطالعه دیگر نشان داد که افراد در رژیم غذایی تحت کنترل کالری که به مدت یک ساعت در هفته به مدت ۱۲ هفته پیاده‌روی می‌کنند ۱.۵ اینچ ( ۳.۷ سانتی متر ) از waistlines و ۱.۳ درصد بیشتر چربی بدن خود را از دست داده‌اند در مقایسه با آن‌هایی که رژیم غذایی را به تنهایی دنبال کردند ( ۲۱ مورد اعتماد ) .

مطالعات دیگر در مورد اثرات پیاده‌روی سریع ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در روز نتایج مشابهی را مشاهده کرده‌اند .

کلینیک تغذیه دکتر کابلی